top of page

AI w edukacji:
co tak naprawdę się zmienia?

Czy systemy edukacyjne nadążają za zmianą w świecie?

Największym wyzwaniem dla edukacji dziś jest zrozumienie, że świat się zmienił. Dzięki rozwojowi AI dokonała się rewolucja porównywalna z wynalezieniem koła, od ponad 20 lat dzięki Internetowi mamy dostęp do wiedzy całego świata, coraz więcej wiemy o tym, jak funkcjonuje mózg w kontekście tworzenia pamięci, motywacji, a pandemia wymusiła na nas zdobycie kompetencji cyfrowych pozwalających na uczenie się w dowolnym miejscu, czasie i tempie od ekspertów z całego świata. 

  • Jakie nowe wyzwania stoją przed instytucjami edukacyjnymi?

  • Czy systemy edukacji formalnej uwzględniają zmiany, które zachodzą aktualnie na świecie? 

  • Jak zdefiniować na nowo role nauczyciela?

  • Jakie kompetencje (w tym cyfrowe) powinni zdobywać młodzi ludzie w szkole?

  • Jak powinny zmienić się sposoby weryfikacji wiedzy i umiejętności?

Zrzut ekranu 2024-09-8 o 22.43.15.png
Zrzut ekranu 2024-09-8 o 22.39.26.png

UNESCO 2024. Ramy kompetencji w edukacji dla nauczycieli.

Zrzut ekranu 2023-10-8 o 13.44.01.png

AI I UNIWERSYTET

Wykład inauguracyjny podczas inauguracji roku akademickiego 2023/2024 na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu na zaproszenie prof. dr. hab. inż. Jarosława Bosego 3 października 2023 roku.

1. EDUxAI Zasady uzywania AI na zajęciach 18.09.2024.png
2. EDUxAI Pakiet startowy 18.09.2024.png
bottom of page