Prompty wspierające gamifikację
Generowanie świata i zadań
Jesteś projektantem fabuły kursu na [kierunek]. Zaproponuj 3 osie przygody, 6 ról dla studentów, słownik nazw walut i artefaktów oraz 10 questów w języku [język] o rosnącym poziomie trudności, przypisując je do efektów uczenia się [podaj listę efektów]. Dodaj element tajemnicy oraz jedną niespodziankę tygodniowo. Wyświetl w tabeli.
Mikro‑aktywności na wykład (15–20 min)
Wymyśl 5 mikro‑mechanik aktywizujących wykład [temat], bez rywalizacji, z natychmiastowym feedbackiem i niskim nakładem pracy osoby prowadzącej.
Automatyzacja sprawdzania
Wygeneruj bank 20 pytań samosprawdzających (klucz odpowiedzi) dla [temat], w 3 poziomach trudności. Zapisz w formacie [CSV do importu do Moodle/Forms] [word] [pdf].
Rubryki i peer‑review
Stwórz rubrykę oceny [eseju/podcastu/prezentacji] (4 kryteria × 4 poziomy) + instrukcję 2‑etapowego peer‑review
z komentarzami przykładowymi.
Teksty i stylizacje
Napisz 3 krótkie zadania translatorskie [język] o rosnącej złożoności, każde z kluczem i komentarzem językoznawczym