ZGAMIFIKOWANE KUR(S)Y
Hodowcy kur | Jak szczęśliwe są twoje kury?
Od zawsze wiedziałaś/eś, że będziesz hodowcą kur. Twoja babcia miała kury, twoja mama miała kury, to było przeznaczenie.
Dziś jest TEN dzień. Dostajesz 6 małych 16-tygodniowych kurek. Masz niezabezpieczony i nieocieplony kurnik oraz wybieg na klepisku bez zabezpieczeń przed drapieżnikami.
Za zarobione kurkoiny możesz zaszczepić kury, ocieplić i zabezpieczyć kurnik oraz wybieg. Może uznasz, że potrzebują koguta? Albo nawet kaczora? Może uda ci się zebrać w tym czasie więcej niż 40 jaj? Niech twoje kury będą szczęśliwe!
Planty i kamienie | Uprawa roli
No i stało się. Jesteś... ROLNIKIEM. Możesz obsadzić sadzonkami swoje pole. Za każdą wykonaną pracę w polu otrzymujesz określoną liczbę plantów (sadzonek) i możesz obsiewać swoje - póki co nagie - pole.
Kamienie pomogą Ci ustanowić miedzę, wyznaczyć granice Twojego pola, wyróżnić się, nadać mu unikalny charakter odzwierciedlający Twoją osobowość i zaangażowanie. Pokaż wyjątkowy charakter wtojego pola!
Twoje pole świadczy o Tobie.
Oddział Ratunkowy | edycja 2017
Lekarzu-Stażysto!
Dający się wyraźnie zauważyć w ostatnich latach nieprzychylny klimat wokół taksonomii zajmującej się m.in. gatunkami ginącymi spowodował, że sama taksonomia stała się nauką „wymierającą”.
Taksonomia trafiła na twój SOR w stanie krytycznym, z niewydolnością krążeniowo-oddechową.
Masz 7 tygodni na uratowanie pacjenta i szansę na awans.
Przed Tobą ciężka harówka. I niepowtarzalna możliwość zrobienia czegoś dobrego. Powodzenia! Ordynator Oddziału Ratunkowego.
Flower Power | Parada Dzieci Kwiatów
Ideologia niestosowania przemocy:
każde Dziecko Kwiat (zwane potocznie studentem) może się przygotować na Paradę Dzieci Kwiatów (egzamin) zbierając ozdoby, by jak najpiękniej zaprezentować się. Możesz zbierać kwiaty we włosy, wiatr we włosy i pacyfki. Za uzbierane ozdoby Dziecku Kwiatu (?) przysługują różne paradne przywileje!
Uzbieranie 400 wiatrów i kwiatów we włosach daje tak olśniewająco ustrojonemu Dziecko Kwiat status BIAŁEGO KRÓLIKA (Alicjo?...).
Zostań "Mistrzem Zalążków" | edycja 2016
Graczu, witaj w Grze!
Masz szansę zawalczyć o tytuł „Mistrza Zalążków” i zdobyć unikalne dobra niedostępne zwykłym śmiertelnikom pokonując samego Mistrza Gry w Ostatecznym Starciu i zdobywając najwyższą rangę w Grze. Zbieraj Punkty Wiedzy i Punkty Akcji, zachowaj Punkty Życia. Podejmuj wyzwania, twórz gildie, uzyskaj "efekt WOW", pokonaj Lab-Mastera w Walce Wręcz. Wymieniaj walutę na dobra w markecie.
Wyzywam cię na pojedynek. Powodzenia! Mistrz Gry
Taxogra | 5 kolb
Udział w Grze jest dobrowolny. Każdy student sam decyduje czy i w jakim stopniu, chce podjąć się wykonywania dodatkowych zadań zmniejszając sobie tym samym liczbę punktów potrzebnych do uzyskania podczas egzaminu (zaliczając wcześniej efekty kształcenia), nawet w 100%.
Student może specjalizować się w każdej z 5 dziedzin zależnie od jego zainteresowań i potrzeb. Dodatkowe punkty można zdobywać wykonując również quizy on-line w poszczególnych specjalnościach.
Taxogra | edycja 2014
Punkty Wiedzy i Punkty Akcji. Tokeny. Życia. Handel i wymiana.
Zadania ryzyka i zadania specjalne. Okna czasu. Zadania niespodzianki. Pytania ze Szklanej Kuli. Tajna Lista Wyzwań. Punkty Szczęścia. Rangi. Tajne misje. Golden Line. Wiadomość "Jesteś bezpieczny". Walka z Potworem. Wyzwania Lab-Mastera.
To wszystko czeka cię w TaxoGrze!
Zbieraj punkty i tokeny, zdobywaj kolejne rangi, twórz gildie, by pokonać Mistrza Gry.
Stara Szamanka | Poznaj duchy przodków
Szamanka to ta, która wie. Jest centralną postacią w każdej społeczności uznającej ryty szamańskie. Nazwa „szaman” pochodzi od rdzenia "sza" oznaczającego w języku Ewenków wiedzę.
Największą umiejętnością szamanki jest bezpośrednie kontaktowanie się ze światem duchów. Szamanka to duchowa wojowniczka, której dusza czasie rytualnego kontaktu z duchami, dusza potrafi ujrzeć tajemnice niedostępne dla reszty społeczności. Celem Gry jest uzyskanie przez każdą ze studentek wiedzy tajemnej i dołączenie do elitarnego grona Szamanów.
Taxogra 2013 | GRYWALIZACJA 1.0
Biorąc udział w misjach wykładowych możesz zdobywać punkty zwycięstwa za questy, zadania specjalne i dodatkowe oraz punkty niespodzianki (przyznawane przez innych Graczy za zaangażowanie).
Dzięki temu lepiej przygotujesz się do Boss Fight. Być może uda ci się otrzymać wiadomość „Jesteś bezpieczny” (33 punkty zwycięstwa) zanim nadejdzie dzień starcia z potworem.
Zdobycie 47 punktów (Golden Line) oznacza oddanie walkowerem wygranej przez Mistrza Gry i TWOJE OSTATECZNE ZWYCIĘSTWO.